Ojetiny
Myslím si, že tato statistika ve skutečnosti ukazuje jak moc diskriminované ženy v česku jsou. Myslím, že by bylo třeba zavést kvóty, aby alespoň polovinu aut kupovaly svým mužům ( lidem mužského pohlaví ) jejich ženy ( nepohlížet na slovíčko ,,jejich,, jako vlastnictví, ale ve smyslu ,,partnerství,, ). Proto nyní, když se nachýlil můj čas na koupi nového auta, požádám ženu o financování. Tím zajistím, aby byla šťastná a necítila se diskriminována.
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes: :yes😒br />
Ano, tak je to správně. Genderově čistý model. Komisaři pro lidská práva budou jásat, vyžírkové z neziskovek taky, ženy konečně budou moc odhodit transparenty jak sou křivděné a ted už pnesou jen transparenty vítáme muslimy a islám, protože ten ženy neutiskuje.
Vítejte v novém světě >😁 >😁 >😁
Ano, tak je to správně. Genderově čistý model. Komisaři pro lidská práva budou jásat, vyžírkové z neziskovek taky, ženy konečně budou moc odhodit transparenty jak sou křivděné a ted už pnesou jen transparenty vítáme muslimy a islám, protože ten ženy neutiskuje.
Vítejte v novém světě >😁 >😁 >😁
Jakmile je ti to nařízeno tvou vírou - pak je to v pohodě 😄
Proto pojďmež a založme církev V8, která hlásá:
1) motor o osmi válcích vlastniti budeš
2) daně a emisní poplatky za zvýšený obsah nikdy nezaplatíš !
3) všechny kubatury nechť jsou si před pojištěním rovny
4) benzín zdarma si vezmeš
5) turbo či kompresor tě budou následovat v množstvím libovolném
6) coupé a kabriolet jsou jedinou správnou cestou
7) Povedeš svatou válku proti dieselům
😄 třípísmené zkratky typu karoserie používati nebudeš, mečem tyto vymýtíš
9) jednou za život pouť z modeny do detroitu podnikneš
10) každý den v 10:00 bokem do 13 zátaček pojedeš.
11) automobil s náhonem na zadní a motorem uprostřed uctívati budeš. Neb jen on je tím pravým pastýřem, který tě vyvede do země zaslíbené ( itálie )
Proto pojďmež a založme církev V8, která hlásá:
1) motor o osmi válcích vlastniti budeš
2) daně a emisní poplatky za zvýšený obsah nikdy nezaplatíš !
3) všechny kubatury nechť jsou si před pojištěním rovny
4) benzín zdarma si vezmeš
5) turbo či kompresor tě budou následovat v množstvím libovolném
6) coupé a kabriolet jsou jedinou správnou cestou
7) Povedeš svatou válku proti dieselům
😄 třípísmené zkratky typu karoserie používati nebudeš, mečem tyto vymýtíš
9) jednou za život pouť z modeny do detroitu podnikneš
10) každý den v 10:00 bokem do 13 zátaček pojedeš.
11) automobil s náhonem na zadní a motorem uprostřed uctívati budeš. Neb jen on je tím pravým pastýřem, který tě vyvede do země zaslíbené ( itálie )
Perlička, že ženy berú o 9 tisíc menej natočených, to sa pri priemernej stovke tisícok áčkom stočených stratí.
Muži nejčastěji kupují dvoulitrové motory s průměrným výkonem 85 kW, ženy motory
1,2 l s výkonem 77 kW... To tedxy jako vypadá, že muži nejčastěji volí nějaké staré osmiventilové motory bez turba (např. VW 2.0 MPI), zatímco ženy 1.2 TSI nebo tak něco... >😁 >😁 >😁 Nebo se v té statistice míchají dohromady nafťáky a benziňáky... >😁 V tom případě je ovšem vypovídající hodnota tohoto článku takřka nulová... 😲
1,2 l s výkonem 77 kW... To tedxy jako vypadá, že muži nejčastěji volí nějaké staré osmiventilové motory bez turba (např. VW 2.0 MPI), zatímco ženy 1.2 TSI nebo tak něco... >😁 >😁 >😁 Nebo se v té statistice míchají dohromady nafťáky a benziňáky... >😁 V tom případě je ovšem vypovídající hodnota tohoto článku takřka nulová... 😲
Je to v článku = chlapi kupujou naftu ženský skoro výhradně benzín = proto ten malej rozdíl ve výkonech 😄
Ten udaj je velmi pochybny. Motorov 1,2 s vykonom nad 77 kW je malo a neverim, ze ich predaje vyvazia vsetky tie atmosfericke jednadvojky s ovela nizsim vykonom.
Jo, a hlavně z ojetých aut s věkovým průměrem 13 let bude mít takovou motorizaci poměrně vzácně.
Jedno prodané auto je 23 let starý křáp, druhé 3 roky stará Fabka 1,2TSI 😉... I tak to vypadá podivně, dost možná, že kávy (abych se slovníkem napasoval 😄 ) kupujou jenom cca čtvrtinu aut z toho celku a jejich věkový průměr může být zase dost odlišný..
Musím říct, že u vašich komentářů jsem se skutečně pobavil více, než u článku. Vypadá to, že se zde na auto.cz nachází spousta uživatelů nadprůměrné inteligence, která mě vážně baví, jen tak dál >😁
A když hodím otázečku do ringu: Proč by AAA dělalo statistiku prodejů, když by potom zveřejňovali něco úplně jiného? Mě nic z toho článku tak nepochopitelné nepřijde :-!
A když hodím otázečku do ringu: Proč by AAA dělalo statistiku prodejů, když by potom zveřejňovali něco úplně jiného? Mě nic z toho článku tak nepochopitelné nepřijde :-!
Co takhle "nejčastěji má žena 1,6 dítěte"?
To by mi znělo podobně.
Vtipnej je docela velkej rozdíl v objemu a minimální ve výkonu 😄
Neoslňuj dedukcí proč = vim to = sem přece guru statistiky >😒]
Znalec života se bere podle čeho? Podle holek? No mám kámoše co maj o dost vyšší číslo = ale nestěžuju si. Tak podle čeho? >😁
Auto pro ženu a auto vybrané ženou se může dost lišit 😄
Mě teda auta naučila teta = a doufám že jednou budu řídit jako ona >😁
No eště líp jako strejda >😒]
Auto pro sebe si myslim představuju většina žen je schopná vybrat sama = je to drsný ale dle všeho si všichni vybíraj auto hlavně podle vzhledu >😁
Chlap může pomoct s výběrem motoru atp.
Tak tvoje teta to je jiná káva, ta se vyzná >😒] >😁
Já si myslím, že ten vzhled je alfou a omegou každého kupce bez rozdílu věku. Je jistě malé procento, co to opravdu neřeší, ale drtivá většina nechce jezdit v ošklivém voze.
Spíše mne udivuje, že hodně žen netouží po SUV či Kupé, nebo nečem roztomilém 😄 U motoru je to jasné....
Jo je 😄
Jo je to podchycený i statisticky >😒]
To jako vážně! >😁
Většina lidí vybírá podle vzhledu a barvy! :yes: >😁 >😒]
Kupé je totálně okrajová záležitost, počet SUV sice roste ale to že každá manželka milenka chce bílý SUV je asi spíš klišé 😄
SUV je volba většinou z 3 důvodů (tohle není statistika, tohle jsou argumenty lidí z mého okolí, kteří si vybrali SUV).
1. Bezpečnost - sedíš výše - riziko zranění je menší při střetu s osobním autem ( to smysl samozřejmě dává ).
2. Univerzál - Je to jako kombi, ale na naše cesty se hodí, občas na hory, atd... (tady je to podle mě nesmysl, leckteré auto filtruje nerovnosti lépe, než prkenné SUV, záleží na konkrétním modelu)
3. Vyšší posaz a hlavně nastupování pro starší lidi ( takhle uvažují třeba moji rodiče)
Milence bych nikdy nic nekoupil, asi proto, že moje ego by neuneslo si za sex "platit" >😁 Bud me chce, protože jsem úžasnej, nebo nechce, tak se najde jiná >😁
Všechno starý škatule ale skvěle udržovaný [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] jedna lepší než druhá :yes: >😒]
Starší už sou = to se nedá nic dělat = ale obětoval bych se ve všech případech >😒]
A rád! >😁
Já řikam = sem s nima a víc takovejch 😄
Až bude stejně starej? 😉
A jak ty to víš? >😒]
Tak ona je povinná? To bude asi průser >😒]
Ale nikdy jsem nespal se starší ženou (myslím, starší, než jsem já). Dokonce jsem to i zkusil, ale v posteli to vůbec "nejiskřilo", prostě to nešlo. Některým věcem člověk neporučí.
A dnes (po mnoha a mnoha letech,) bych dal klidně přednost pěkné, charizmatické (zachovalé) čtyřícítce, před dvacítkou, která by byla celkově "o ničem".
Neznám jí naživo = to by se teprve vidělo. Ale opečovaná je hodně nadprůměrně = takže jak sem napsal: Za pokus by to stálo 😉
Nic proti teenkám [odkaz] [odkaz] ale někdy to stáří fakt krásný a požehnaný jest = jako na těch pár odkazech co sem dal >😒]
Osobně jsem schopen vzhled do značné míry obětovat. Jak můj bývalý kolega říkal, sedím uvnitř, ne venku. Třeba poslední A8 nepovažuji zrovna za krásné auto a mám ji rád. První generace Panamery na tom byla ještě hůř. Předchozí generace Quattroporte mě pro změnu zkoušela v interiéru a na něj jsem citlivější. Výběr auta je pro mne kompromis a vzhled pro mne není tím prvním a posledním. Špatné je, když mě odpuzuje. Tedy špatný vzhled má větší váhu (v negativním smyslu) než dobrý vzhled. Samozřejmě s rostoucí cenou má ochota dělat kompromisy klesá.
Chápu jak to myslíš, každý hledáme kompromis úměrný potřebám a výši konta peněženky, jenže nad tohle vše se nám auto musí líbit. Pak je nejeden člověk ochoten ten rozpočet na auto i pozměnit, stejně jako své preference a místo kombiku vzít třeba ladný sedan, liftback a podobně 😉 Sám jsem kdysi šel pro prvního Fokuse a učarovala mi Laguna kombi, která byla starší, s problémovou pověstí, ale sakra jí to seklo ! 😄
Realitou pak je, že 60-70% lidí na tu průměrnou mzdu 27 litránků hrubého vůbec nedosáhne, naopak mezi těmi 30% se ta výplata(měsíční zisk) pohybuje v řádech 40-500 000 Kč měsíčně.
Pak z toho statisticky vyjde, jak se má národ skvěle a ty zaměstanci montoven, drůbežáren, pokladní v COOpu, Albertech a spol se jen diví.
A když někdo na tu průměrnou mzdu opravdu dsoáhne, tak ne za standartní hodiny ale za 300-400 hodn měsíčně >😁 >😁
Od toho je medián mzdy = to je údaj kterej hodně lidí hledá v průměrný mzdě
To by pak v plné kráse ukázalo životní úroven národa >😁
Znam borce co má 40 čistýho.
Za 370 hodiny měsíčně. I dítě základní školy si spočte kolik by měl za 190 >😁
suma kW / počet aut
celkom iste nevypočítali celočíselný údaj.
Uvedená formulácia navyše možno napovedá niečo o hodnote mediánu.
Určitě, zcela jistě nekupovali muži nejčastěji dvoulitry s výkonem kolem 84kw. Ale asi kupovali nejčastěji dvoulitry, a průměrný výkon muži kupovaných aut byl 84kw.